Prawdziwe historie w nowej kampanii Funduszy Europejskich (05.02.2014)
„Historia prawdziwa” to tytuł najnowszej kampanii promującej Fundusze Europejskie, która od 1 lutego 2014 r. jest obecna w telewizji, radio i Internecie. Kampania opiera się na relacjach bohaterów, którzy opowiedzieli o zmianach w swoim życiu związanych z funduszami.
Pani Irmina z Bydgoszczy, która m.in. dzięki wsparciu unijnemu zdobyła nowy zawód, czy kilkunastoletni Aleks z Sosnowca, którego mama znalazła pracę na pływalni zmodernizowanej ze środków UE i który może teraz atrakcyjniej spędzać czas wolny z przyjaciółmi - to tylko dwie z ośmiu osób, których historie poznamy od 1 lutego do 12 kwietnia.
Spoty kampanijne będą emitowane w większości ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych oraz w Internecie.
Na potrzeby kampanii stworzona została także strona internetowa www.historiaprawdziwa.pl, na której zamieszczone będą wersje rozszerzone poszczególnych historii. O kampanii będziemy także informować na profilach MIiR w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, NK, Google+).
Kampania jest jednym z wielu działań informacyjnych i promocyjnych, do których państwa członkowskie UE i instytucje zarządzające programami operacyjnymi zostały zobowiązane przepisami unijnymi.
Pani Irmina z Bydgoszczy, która m.in. dzięki wsparciu unijnemu zdobyła nowy zawód, czy kilkunastoletni Aleks z Sosnowca, którego mama znalazła pracę na pływalni zmodernizowanej ze środków UE i który może teraz atrakcyjniej spędzać czas wolny z przyjaciółmi - to tylko dwie z ośmiu osób, których historie poznamy od 1 lutego do 12 kwietnia.
Spoty kampanijne będą emitowane w większości ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych oraz w Internecie.
Na potrzeby kampanii stworzona została także strona internetowa www.historiaprawdziwa.pl, na której zamieszczone będą wersje rozszerzone poszczególnych historii. O kampanii będziemy także informować na profilach MIiR w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, NK, Google+).
Kampania jest jednym z wielu działań informacyjnych i promocyjnych, do których państwa członkowskie UE i instytucje zarządzające programami operacyjnymi zostały zobowiązane przepisami unijnymi.